fredag 19. august 2011

Ped Xing

Helluuuu!

Har noen minutter før jeg skal rushe ut og opp på festivalområdet, så jeg tenkte å oppdatere dere alle på hva Dreamcatcher gjør her borte.

LA-eventyret startet litt ..., med massively forsinka fly fra Oslo til New York, så reiseruta Tromsø - Oslo - New York - Los Angeles ble til Tromsø - Oslo - New York - San Diego og deretter leiebil til Los Angeles... Slik går det når man har avtalt møter i LA morgenen etter ankomst, og vil unngå å måtte overnatte i New York for så å fly ut til LA dagen etter og måtte avlyse/flytte møter.. Men jeg kan med glede rapportere at selv om jeg aldri har vært i USA før, og med hele leiebilhallaisen tenkte at dette kom til å bli et nytt tilfelle av "Liselotte gjør ting hun ikke kan", så kom jeg etter 28 timers reisetid trygt fram til hotellet. I love SatNav!

Tiden i LA har så langt blitt brukt til møter med bransjefolk, besøk på studioer, utsjekking av band og en hel rekke turistete ting :) Har fått bekreftet at jeg under festivalhelga skal jobbe som artistvertskap/PA for headlinerne på Sunset Strip Music Festival: Mötley Crüe, Bush og Public Enemy. Det skal bli herrrlig! ;)

I går kveld var vår første festivaldag, og kvelden ble brukt til å sjekke ut band og spillesteder. Har funnet spesielt ett band som jeg liker veldig godt - Tenderbox. De rocka Viper Room til publikums store fornøyelse:



Anyways.. Nå må jeg stikke opp til Sunset Strip! No rest for the wicked ;) Her er noen flere bilder dere kan kose dere med:

L x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar