onsdag 16. mars 2011

Konsert-herlighet i London

Da er jeg nok en gang på plass i London for å sjekke ut artister, møte med promotører og booke artister til Dreamcatcher. Det er nå de internasjonale artistene for høstens Dreamcatcher-konserter som skal på plass, og dersom vi får de vi vil ha blir dette herlig!!

I mai skal vi ta med oss Kristian Park, Peter Estdahl, Magne Neby Olsen og June Egerton til Storbritannia for å gjøre konserter, og denne turen inneholder også en del planlegging for vår 'Dreamcatcher Arctic Invasion'. Vi gleder oss, og de folka vi jobber med her nede gleder seg også - så dette kommer til å bli knall! Dere kan selvfølgelig følge oss på hele turen vår gjennom heftig og intens blogging ;)

I går kveld hadde jeg gleden av å være på konsert med noen sinnsykt bra artister - og dersom dere ikke har hørt om dem og sjekka dem ut enda, så anbefaler jeg dere det!
















Jim Stapley
http://www.facebook.com/pages/Jim-Stapley/98442296544 har en stemme som jeg ikke har hørt maken til siden Andrew Strong la verden for sine føtter i The Commitments, og jeg får gåsehud når han drar til i låtene sine.

Sjekk også ut denne YouTube-videoen: http://www.youtube.com/watch?v=stY5uQmZJ-8




















The Dunwell Brothers Band
http://www.facebook.com/thedunwellbrothersband er det andre bandet jeg så i går - og som jeg anbefaler på det varmeste! De er noe av det beste jeg har sett på live-scenen på lenge, og kommer til å legge verden for sine føtter!

På YouTube ligger det flust med bra sanger av dem, og her er en av mine absolutte favoritter:

Bildene er forresten fra gigen i går :)

Ellers er livet bra på Dreamcatcher-sida. Nå gleder vi oss sykt til fundraiser-gigen på Bastard Bar 30. mars og håper å se masse folk der!

Mulig jeg stopper innom her på bloggen om en dag eller to mer litt flere oppdateringer og tanker om hva som skjer ;)

Tudls!

Liselotte xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar